Saturday 21 May 2016

Half way through


Sudah genap dua minggu disini.

Alhamdulillah banyak ilmu aku dapat.

NikmatNya yang mana lagi hendak aku dustakan? This is a really great blessing from Allah.
Bukan saja dapat ilmu, malah dapat kawan-kawan baru dan dapat improve diri aku lagi. Nampaklah juga perbezaan sebelum aku datang sini dan selepas 2 minggu di sini.
Encik Hisham ada cakap, "Apa yang kamu niat, itulah yang kamu dapat."

Niat aku nak improve diri aku dan ambil seberapa banyak ilmu untuk aku apply dalam hidup. InshaAllah.

Moga Allah tunjukkan jalan. Moga Allah permudahkan urusan. Sesungguhnya Allah tidak akan menzalimi hambaNya.

No comments:

Post a Comment

Thinking of the title is always the hardest thing to do

I watched a sharing by Ustaz Omar Suleiman on youtube yesterday. Gotta admit I kinda amazed by his sharing. Not just because of his content,...