Sunday 23 October 2016

Pinktober

Again nak share pengalaman aku sebab ni kan blog peribadi? Hewhew

So aku baru balik dari Diva run. Kenapa korang tanya??? Ofcoz lah sebab aku diva, obviously?!? Ok tak, yang lari 10 km ja diorang panggil diva. Aku lari 3 km ja lol. Sahaja aku join sebab nak dapat medal comel (dan kerana Allah taala eceh). 

Save the breast, keep the bra. 
Tak puas sebenarnya lari 3 km sebab tiba-tiba je dah sampai. Tapi nak lari 10 km tak mampu nyah. Starting point dekat pullman hotel putrajaya. Organizer dia is an ovarian cancer survivor. 

Aku suka senibina dia. Cantik. Ala-ala thai. Tapi ni belah luar tak nampak sangat.
Aku rasa terhibur gila datang sini. Macam-macam costumes aneh diorang pakai. Tapi sorry lah aku tak sempat snap gambar sangat. Takleh aku nak share hiburan ni dengan korang. Be stronk k. Tibahh. Ada sorang tu dari rambut sampai ke kasut warna pink. Aku ingatkan mascot hahaha rupanya she's a participant too. Run ni sekali dengan pertandingan costume paling gigih cantik. Yasmin Hani and her husband pun ada datang tadi promote produk dia. Apasal la bukan Maya Karin. Lol. Dan yang paling best ada lori milo!!!! :D Dah la malas pulak rasa nak taip. Aku tampal gambar jelah ea. Akhir kata let's fight cancers!! All hail marijuana! Long live cannabis!

Peri-peri

Hebat dowh der seyh superman ni lari dengan boots. Ni baru betul superhero!
Yasmin Hani the preggy mommy
K dah tu je. Aku ada kerja lain nak kena buat ni. Esok nak present pasal cannabis in breast cancer treatment. Ciao!

No comments:

Post a Comment

Thinking of the title is always the hardest thing to do

I watched a sharing by Ustaz Omar Suleiman on youtube yesterday. Gotta admit I kinda amazed by his sharing. Not just because of his content,...